مقدمه

این روزا که ویو اینستگرام جز راهکار های مهم برای افراد برای کسب درآمدشون شده و اون ها برای این کار هزینه های زیادی رو میدن تا مثلا تبلیغ کنن یا محصولات خودشون رو نشون بدن. تو اینستگرام خیلی از این مورد ها رو می بینیم و همین مورد تشخیص پیج فیک اینستگرام رو برامون سخت می کنه. شما اگه می خواین پیج فیک رو تشخیص بدین باید از قبل آگاهی هایی داشته باشین که مثلا چه طوری کار کنین تا بدونین صفحه یا پست های ویدیویی ویو های فیک دارند یا نه؟ ما تو این مقاله اطلاعات کافی رو در مورد ویو فیک در اینستگرام رو خدمتتون آماده کردیم. پس بهتره تو ادامه مطالب باهامون همراه باشین.

پیج فیک چیست؟

پیج فیک صفحه ‌ایه که برای ایجاد کار های مصنوعی مثل زیاد کردن لایک و فالوور مورد استفاده قرار میگیره و هیچ حضور واقعی ای در اون وجود نداره.

آیا برای تشخیص پیج فیک نرم افزار یا برنامه‌ای وجود دارد؟

برای تشخیص پیج فیک لازم نیست حتما نرم افزار داشته باشیم. اگه ویژگی‌ های این صفحه ها رو به خوبی بدونیم به راحتی می ‌تونیم اون ها رو تشخیص بدیم.

وجود پیچ های فیک در اینستگرام

صفحه‌های فیک می‌تونن بین فالوورهای یک پیج باشن، یا برای پیج‌ها کامنت های فیک بزارن و به دروغ امپریشن پیج ها رو بالا ببرن. کاری که این روزا تو خیلی از پیج‌ها انجام میشه و باعث بزرگتر نشون دادن اون ها میشه. صحنه ‌سازی برای اینه که فرد پیج رو معتبر و خیلی فعال نشون بده. کار افراد فیک‌ ساز بزرگتر کردن عدد هایی مثل عدد لایک یا عدد فالوور و غیره هست و نمی‌ تونه روی کیفیت یک صفحه تاثیری بذاره.

پیچ های فیک در اینستگرام

اغلب فعالیت‌های فیک برا اونایی که متخصص ان با یه نگاه قابل تشخیصه. حتی کسایی که کمی پیج‌های فیک رو بشناسن می‌تونن با کمی دقت این صحنه ‌سازی ها رو به راحتی تشخیص بدن. برای اینکه بتونیم متوجه بشیم که یک صفحه فالوور های یه صفحه فیک هستن یا نه باید اول بدونیم صفحه فیک چه ویژگی ‌هایی داره و معمولا چه شکلیه؟

با توجه به تجربه ما تو مواجهه شدن با صفحه ‌های فیک می تونیم نکات مشترکی رو تو ادامه با هم دیگه بخونیم. اگه می‌ خواین روش تگ کردن تو اینستگرام رو بدونید ادامه مطالب رو دنبال کنین.

ویو فیک در اینستگرام

روش تشخیص ویو فیک در اینستگرام

خیلی ها برای تبلیغات تو اینستاگرام دنبال پیج های معتبر می گردن و از طرفی هم میخوان بدونن که کدوم یک پیج فیکه و کدوم نیست و از چه روش هایی می تونن استفاده کنن تا یک پیج فیک رو از یک پیج واقعی تشخیص بدن.

#1 ویو فیک در اینستگرام : ناهمخوانی تعداد فالوور با واقعیت

یکی از مشخصات صفحه ‌های فیک، تعداد فالوور های بالای اون هاست که با وجود این فالور ها اینگیجمنت اون ها خیلی کمه. مثلا اگه صفحه‌ ای شصت‌ هزار تا فالوور داره اما هر پست اون فقط هشتاد تا لایک گرفته، تو اینجا باید به واقعی بودن این عدد شک کرد. معمولا صفحه ها در صورتی می تونن رشد ‌کنن که بتونن اینگیجمنت خوبی داشته باشن. پس اگه صفحه‌ای فالوور های زیادی داره اما تعداد لایک های اون کم بود یا اصلا تو پیجش فعالیت خاصی نکرده، می‌تونیم به این نتیجه برسیم که فالوور ها خریداری شدن.

#2 ویو فیک در اینستگرام : فالوور ها و کامنت‌های خارجی

خیلی از سرویس ‌های فروش لایک و فالوور خدمات خودشون رو دو دسته می کنن.

  • فروش فالوور و لایک ایرانی
  • فروش فالوور و لایک خارجی

خدمات ایرانی تعرفه گرون ‌تری داره و خیلی از مشتریای این سرویس ‌ها ترجیح میدن که فالوور های خارجی بخرن چون ارزون تره. این کار تشخیص فیک بودن صفحه اونا رو خیلی راحت می‌کنه. زمانی که تو این صفحه ها به لایک ‌ها و کامنت‌ ها و فالوور هاشون نگاه می‌کنین کاربرای خارجی زیادی رو می‌بینین که معلوم نیست چطوری یه پیج ایرانی رو دنبال می کنن.

ویو فیک در اینستگرام

#3 ویو فیک در اینستگرام :فالوور هایی با تعداد فالوینگ بالا

راحت ترین راه برای تشخیص دادن پیج های فیک تو اینستاگرام اینه که، خیلی از صفحه های فیک برای این ساخته میشن که به عنوان فالوور فروخته میشن. برای همینه که این صفحه‌ ها با توجه به داشتن پست‌های کم، صفحه های زیادی رو فالو می‌کنن. البته اگه چند تا از این نوع پیج ها بین فالوور های یه صفحه وجود داشته باشه، نمیتونه فیک بودن اون رو برسونه چون که ممکنه متعلق به کاربرای کنجکاوی باشه که چند تا پیج برا خودشون درست می کنن. اما اگه یک پیج تعداد صفحه های زیادی رو بین فالوور های خودش داشت، میشه به اون شک کرد. پس همیشه بهتره چند صفحه از فالوور های یه پیج رو بررسی کنیم که اگه چند تا از اون ها این ویژگی و داشتن، می تونیم به فیک بودن اون ها شک کنیم.

#4 ویو فیک در اینستگرام : فالوور و فالووینگ بالا بدون پست

چرا باید کسی صفحه‌ای رو دنبال کنه که هیچ پستی نداره؟ اگر صفحه های زیادی رو  بین فالوور های یک پیج دیدین که هزاران فالوور و فالووینگ داره اما هیچ پستی نداره، اون پیج نمی تونه واقعی باشه. خیلی از فروشندگان لایک و فالوور فیک، وقت نمی‌کنن برای تمام اکانت ‌های فیکی که خودشون ساختن پست بزنن! اما با همین اکانت ‌ها خیلی از مشتریاشون رو فالو می‌کنن. از طرف دیگه این ربات‌ ها هم همدیگه رو فالو می‌کنن تا اون قدرم فیک به نظر نرسن و فالوور هم داشته باشن. اما از اون جایی که سازنده های این صفحه ها تعداد زیادی اکانت درست می‌کنن به این ها دقت نمیکنن و فیک بودن پیجشون معلوم میشه.

#5 ویو فیک در اینستگرام : عکس‌ های تکراری در صفحه

خیلی از صفحه های فیک برای اینکه ما اون هارو تشیخص ندیم چند پست هم میزنن اما به خاطر این که وقت ندارن خیلی از پست ها رو تکراری میزنن و این خودش دلیلیه برای فیک بودن اونا. البته بعضی از این پیج‌های فیک درسته که عکس‌های تکراری میزارن اما پرایوت و قفل هستن و تشخیص اون ها کمی سخته. اما همون پیج ها هم فقط یه پروفایل دارن که به خاطر همین فیک بودن اون ها معلوم میشه.ویو فیک در اینستگرام

کلام کندو پنل

امیدواریم که از مقاله بالا اطلاعات کافی رو بدست آورده باشین. تمام تلاش ما اینه که شما، اطلاعات بیشتری رو نسبت به ویو فیک در اینستاگرام بدست بیارین و همچنین ویو های فیک رو از ویو های اصلی تشخیص بدین و تفاوت اون ها رو با ویو واقعی بدونین. خوشحال میشیم که شما عزیزان نظرات و پیشنهادات خودتون رو به ما بگید.